Stars when you shine you know how I feel

Jag har precis kommit hem från gymmet och tagit mig en dusch! Det var så skönt på gymmet idag när det var lite mindre folk. Jag antar att många är för bakis för att träna en Söndag, det är jag med ibland, men inte idag :) Det var jätteskönt! Angående melodifestivalen igår så vill jag knappt kommentera, men jag gör det ändå.  Annas låt är jättefin, men jag har svårt att tänka mig att den kommer gå hem i europa. Vi skulle skickat Saade eller Salem om vi velat vinna. Så, då var det sagt.

Jag & Hampus orkade otroligt nog se en hel film igår efter melodifestivalen, och det var tur det! Den var verkligen hur bra som helst. Det blev Law abiding citizen, med Jamie Fox & Gerard Butler. Den var så jäkla smart.

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Den filmen ar sa bra! Trots att den ar obehaglig. Usch! Imorgon (for dig) sa ar jag i Sverige igen! Langtar tills vi traffas. Ville bara saga det. Puss

2010-03-15 @ 05:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0