That my heart is yours like in every single way

Mitt rum är nystädat och jag sitter i sängen med en varm kopp te i handen. Eftersom att jag inte mår helt hundra så kurerar jag min hals och hoppas på att kunna jobba och träna för fullt i veckan. Och avsluta veckan med massor av ledighet och partaj med mina vänner! Härligt.

Nu ska jag kolla upp lite utbildningar eftersom att det troligtvis blir till att sätta sig i skolbänken igen i höst. Det ska faktiskt bli roligt, jag måste bara bestämma mig för vad som känns mest rätt. Medans jag sitter vid datorn spelas Maia Hirasawa, Amy Macdonald, Andreas Grega och Lasse på spotify. Så himla bra!

/ESJ


Kommentarer
Postat av: evve

Älskling när ska vi ses ?:D:D<3

kan du på tisda ??? LOVEU

2010-03-29 @ 05:40:20
URL: http://evelinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0