Vi som har allt, vi som saknar

Usch vad jag har varit kass på att blogga de senaste dagarna! Men jag har verkligen inte haft något att skriva om, jag jobbar, tränar, äter, sover. Och det är inte roligt att varken skriva eller läsa om varje dag. Men jag trivs väldigt bra på HM och för att inte tala om hur tacksam jag är för att jag har ett jobb att gå till, åtminstonde denna veckan ;) Nej, jag hoppas på fler såklart!

Igår var en bra dag, fick träffa Jasmine för första gången sen hon kom hem från USA. Det var så himla bra, jag har saknat henne massor!

Nu ska jag plugga tillsammans med Hampus. Jag har anmält mig till högskoleprovet och ibland undrar jag varför, samtidigt som jag inser varför jag gör det, och att det är bra. Konstigt. Men i alla fall, vi ska plugga men innan dess blir det spenatsoppa, och hans söta syster har gjort chokladbollar som ser himla goda ut! Bästa Matilda :)

/ESJ

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det var superdupermysigt att träffas. Hade saknat dig jättemycket. Får höras typ på lördag angående söndag! KRAM

2010-03-25 @ 16:06:30
Postat av: Matilda

Hoppas dom smakade :)

2010-03-26 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0